Bilo da se radi o iscrpljujućim zahtevima trka na dugim stazama, teškim zahtevima brdskog biciklizma i ciklokrosa ili uzbuđenju vožnje BMX-a, Maxxis gume su postale poznate kao vrhunske biciklističke gume za entuzijaste i profesionalce širom sveta.
Pridajemo veliki značaj tome da biciklistima pružimo najbolje moguće proizvode i stalno nastojimo da otkrijemo načine sa kojima možemo da poboljšamo i inoviramo gume koje nudimo.
Tehnologija koja ulazi u izradu svake Maxxis biciklističke gume je temeljno istražena, donoseći vam proizvode u koje možete da verujete i na koje možete da se oslonite tokom svog životnog putovanja biciklom.
U daljem tekstu ćemo vam pojasniti revolucionarne tehnologije koje stoje iza Maxxis guma na vašem biciklu.
Basic Tire Construction – Osnovna Konstrukcija Guma
Bead – Rub gume
Funkcija ruba je da održava gumu u kontaktu sa felnom (obručem) dok je guma napumpana.
Wire Bead – Žičani rub gume
Čvrsta metalna žica se koristi kao materijal za rub gume u aplikacijama gde je potrebna krajnja čvrstoća, a krajnja težina nije faktor.
Foldable Bead – Sklopivi rub gume
Sklopivi rub gume takođe drži gumu pričvršćenu za felnu (obruč), ali je lakši. Rub je napravljen od predenih aramidnih ili Kevlar® vlakana.
Carbon Fiber Bead – Rub od ugljeničnih vlakana
Fleksibilan materijal sa većom čvrstoćom da izdrži sile koje stvaraju drumske gume pod visokim pritiskom.
Casing – Kućište Gume
Single-Ply Casing – Dvoslojno kućište
Jedan sloj najlona umotan od ruba do ruba. Jednoslojno kućište dobro se uklapa u teren i ima manju težinu.
Dual-Ply Casing – Dvoslojno kućište
Dva sloja materijala za kućište se koriste od ruba do ruba, pružajući dodatnu zaštitu i krutost bočne strane za gume namenjene enduro i downhill disciplinama.
Tubeless Ready Downhill
Tubeless za downhill je odličan način da smanjite težinu i provedete više vremena u biciklističkom parku ili vozite vruće krugove na vašim lokalnim stazama. Guma kompatibilna sa zaptivačem koristi se sa poznatom Maxxis dvoslojnom konstrukcijom za downhill od 60 TPI i umetkom od butila za podršku i zaštitu oboda kako bi se ponudile prednosti većeg prianjanja i pouzdanosti. Tubeless Ready rub gume se bezbedno pričvršćuje za felnu (obruč), a sklopivi rub obezbeđuje dodatnu uštedu na težini.
Tubeless Ready Road
Tubeless tehnologija koja kombinuje rub od ugljeničnih vlakana za snagu, jastuk za rub za sigurnost i gumu kompatibilnu sa tečnim zaptivačem za zadržavanje vazduha, eliminišući potrebu za unutrašnjom gumom. Sloj za zaštitu od probijanja pomaže u sprečavanju oštećenja. Tečni zaptivač se može koristiti da spreči gubitak vazdušnog pritiska. Izaberite Maxxis Tubeless Ready drumske gume za vrhunsko iskustvo na putu.
Tubular
Tradicionalna konstrukcija gume u kojoj je kućište gume ušiveno ili omotano oko unutrašnje gume. Ove vrste guma moraju biti zalepljene na felne specifične za tubular gume.
Threads Per Inch (TPI) – Niti po inču
Broj niti koji prolaze kroz jedan kvadratni inč jednog sloja kućišta gume. Viši TPI daje bolju otpornost na bušenje, sečenje i habanje, ali je teži. Niži TPI se bolje prilagođava terenu, nudeći glatkiju, udobniju vožnju uz smanjenje težine pneumatika.
Maxxis TPI ocene su izmerene kao niti po inču jednog sloja kućišta, u poređenju sa nekim konkurentskim TPI ocenama.
Puncture Technology – Tehnologija Zaštite Od Bušenja
Silkworm je ekskluzivni materijal ugrađen u kućište odabranih modela, povećavajući otpornost na bušenje i kidanje.
EXO je izuzetno otporan na sečenje i habanje materijal dodat bočnim stranama odabranih planinskih guma. Ova gusto tkana tkanina je takođe lagana i veoma fleksibilna, osiguravajući da performanse gume ostanu nepromenjene. Izaberite EXO Protection za izuzetno kamenite staze na kojima su velike šanse za posekotine i ogrebotine na bočnim zidovima.
EXO+ konstrukcija kombinuje dva naša najbolja materijala za zaštitu od bušenja: SilkShield i EXO. SilkShield sloj se proteže od ruba do ruba sa slojem EXO duž bočnih zidova. U kombinaciji, ova dva materijala stvaraju EXO+ koji poboljšava zaštitu od bušenja gazećeg sloja za 27%; izdržljivost bočnih zidova za 51%; i otpornost na uklještenje za 28%.
DoubleDown (DD) je sledeći korak u evoluciji dvoslojne gume za enduro i downhill trke. Dva sloja kućišta od 120 TPI ojačana umetkom od butila pružaju vozaču podršku i zaštitu DH gume, ali u lakšem pakovanju.
Tire Compound – Smese guma
Vrste Gumenih Smesa
Najvažniji deo gume je verovatno mešavina gume unutar gazećeg sloja. Promenom količine različitih komponenti formule gume, inženjeri mogu učiniti da dve gume identičnog izgleda rade potpuno drugačije. Lista Maxxis jedinjenja i njihovih posebnih karakteristika je u nastavku.
SINGLE COMPOUND
Jedno jedinjenje u celom gazećem sloju optimizovano za dugovečnost i performanse.
DUAL COMPOUND
Dva jedinjenja koja se koriste u gazećem sloju odabranih pneumatika da pruže manji otpor kotrljanja i bolje prijanjanje u krivinama.
TRIPLE COMPOUND
Tri jedinjenja raspoređena u gumi za vrhunske trkačke performanse bez kompromisa.
3C MaxxGrip koristi najmekšu gumenu mešavinu da ponudi vrhunsko prijanjanje i svojstva sporog rebound-a za neuporedivi grip u upotrebi za downhill.
3C Maxx Terra je srednja konfiguracija smeše koja se koristi u odabranim planinskim gumama. 3C MaxxTerra je mekša i nudi bolji grip od 3C MaxxSpeed, a ipak ima dugotrajniji gazećei sloj i manji otpor kotrljanja od MaxxGrip-a.
3C Maxx Speed smeša se prvenstveno koristi u gumama za kros-kantri i maraton trke. Ova struktura mešavine sadrži više tvrđe smese sa niskim otporom kotrljanja za maksimalnu brzinu.