Vaša korpa

Garancije / Reklamacije

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Garancija na bicikle važi isključivo ukoliko je kupac dovezao bicikl na oba kontrolna servisa, mesec dana i godinu dana od kupovine bicikla.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na reklamacije@bikesport.rs ili pozivom na 063 641 478.

Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

 1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće: 

a) isporučeni artikal je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slučaju se popunjava Zapisnik o oštećenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite kvar ili bilo koju drugu nedoslednost, Vaša reklamacija neće biti uvažena; 

b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je artikal neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim kontaktom.

 2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste artikal kupili i gde ga možete reklamirati. Ako ste artikal kupili preko web-a, kontaktirate nas da uputimo kurirsku službu da preuzme neispravan artikal i dostavi ga nama.

 3) Reklamacija na oštećenu pošiljku.

Ukoliko vam artikal koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je artikal dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 15 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.

Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode. Bike Sport SZR zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

Postupak reklamacije

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom na našu adresu

b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)

c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;

d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili pozivom na broj telefona

Bike Sport SZR ne odgovara za sadržaj i istinitost informacija o objavljenom proizvodu. Bike Sport SZR  ne snosi odgovornost za eventualne razlike u imenima, šiframa i cenama proizvoda od onih navedenih kod dobavljača, proizvođača ili uvoznika. Bike Sport SZR  zadržava pravo izmene sadržaja na Internet stranici bez prethodnog obaveštenja i u bilo kom trenutku i ne preuzima odgovornost od mogućih posledica tih promena. Bike Sport SZR ne preuzima odgovornost za moguće posledice prilikom upotrebe Internet stranice bikesport.rs i njenog sadržaja. Bike Sport SZR će nastojati da prikaže najtačnije i najažurnije informacije, tako da moguće greške na stranici bikesport.rs  s obzirom na cene, rokove isporuke, opise proizvoda i dr. ne isključuje i za njih ne preuzima nikakvu odgovornost.